کمتر کسی از کشتی بانوان اطلاع دارد | مسئولین از ورزش بانوان حمایت بیشتری داشته باشند نکونام به دنبال یک دستیار خارجی در استقلال تداخل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ با مناظرات انتخاباتی | علاقه‌مندان به سیاست بر سر دوراهی! پیشنهاد پرسپولیس به کارلوس کی روش؛ شایعه یا واقعیت؟ قرعه کشی مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا چه کسی جایگزین اوسمار می‌شود؟ اسکوچیچ _ پرسپولیس منتفی شد؟ فونسکا رسما سرمربی میلان شد بنزما در الاتحاد ماند! ترکیب احتمالی آلمان برابر اسکاتلند در یورو ۲۰۲۴ | نسخه ناگلزمان برای افتتاحیه + عکس دایی و باقری در تیم منتخب بهترین گلزنان جهان + عکس تاریخ و ساعت بازی آلمان و اسکاتلند در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ | شروع هیجان اروپایی راگبی، برخلاف فوتبال، فرصت زیادی برای دیده‌شدن ندارد بیرانوند همچنان به دنبال افزایش قراردادش با پرسپولیس ادعای اسکوچیچ: از فولاد پیشنهاد میلیون دلاری داشتم! رد پای هوادار متمول پرسپولیس در ورود سرمربی جدید حمایت چند پرسپولیسی از اسکوچیچ پیام احساسی اوسمار برای هواداران پرسپولیس| خداحافظ جدایی اوسمار آخر خط نیست| سرخ‌ها در آستانه شروعی دوباره
سرخط خبرها

برنامه‌های اینیستا برای حضور در خاورمیانه

  • کد خبر: ۱۶۲۶۱۳
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
برنامه‌های اینیستا برای حضور در خاورمیانه
آندرس اینیستا در ۳۸ سالگی به دنبال حضور در تیم دیگری است و خاورمیانه را هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، آندرس اینیستا به روز‌های آخر حضورش در ویسل کوبه نزدیک می‌شود. این بازیکن اسپانیایی خواهان تغییر تیمش است و در ۳۸ سالگی شانس خود را در جای دیگری امتحان خواهد کرد.
آندرس اینیستا در حال پایان دوران حضور خود در ژاپن است. قهرمان جهان با اسپانیا در سال ۲۰۱۰ هنوز بازی می‌کند و با وجود اینکه به زودی ۳۹ ساله می‌شود، هنوز به فکر آویختن کفش هایش نیست. آخرین حضور او با تیم ژاپنی می‌تواند بازی دوستانه مقابل بارسلونا در توکیو باشد.
آندرس اینیستا در سال ۲۰۱۸ با بارسلونا خداحافظی کرد و راهی ژاپن شد و از آن زمان در فوتبال ژاپن بازی کرده است. تابستان ۲۰۲۳ قرارداد این بازیکن با تیم ژاپنی به پایان خواهد رسید و او به دنبال تیم دیگری است و به نظر می‌رسد خاورمیانه مقصد بعدی او است.
آندرس اینیستا با کوله باری از تجربه شناخته‌شده‌ترین بازیکن این فصل لیگ ژاپن است. او توانست با اسپانیا قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ شود. اینیستا با بارسلونا نیز قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، ولی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با ویسل کوبه ناکام ماند.
اینیستا بیش از ۶۰۰ بار برای بارسا بازی کرد؛ چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و ۹ عنوان قهرمانی لالیگا را به دست آورد. او با ژاوی، سرمربی فعلی بارسلونا همکاری خوبی در خط میانی ایجاد کرد و یکی از بهترین هافبک‌های دوران خود بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->